las-logo-web
  • Domov
  • Predstavitev & dejavnosti
    • Družinska rekreacija
    • Šola za starše
    • Preventivne delavnice
    • Strokovni posvet
    • Veter v laseh
    • MEPI
  • Članice
    • Članice – 2015 – 2018
    • Članice – 2019 – 2022
  • Kontakt
Logo-LAS-web

Sedem veličastnih veščin

26 julija, 2017LASadminšola za starše

Predavatelj: mag. Jani Prgić, 18. 11. 2015 ob 19.00 na Gimnaziji Škofja Loka;

V dveurnem predavanju bo predavatelj natančno predstavil sedem veličastnih veščin z dodanimi psihološkimi ozadji ter kako se posamezna veščina povezuje z optimalnim razvojem otroka tako na socialnem kot učnem področju. Veličastne veščine so:
1. Močno zaznavanje lastnih zmožnosti: »Jaz sem sposoben.«
2. Močno zaznavanje lastne vrednosti v pomembnih odnosih: »Jaz močno prispevam k skupnosti in moj prispevek šteje. Potrebujejo me.«
3. Močno zaznavanje osebne moči in lastnega vpliva nad svojim življenjem: »Lahko vplivam na to, kar se mi zgodi.«
4. Močne veščine oziroma zmožnosti prepoznavanja, sprejemanja in razumevanja lastnih čustev, kar vodi v razvijanje samodiscipline in samonadzora.
5. Močne medosebne veščine, ki omogočajo: sodelovanje z drugimi, razvijanje prijateljstev skozi konstruktivno komunikacijo, sodelovanje, pogajanje, empatijo in aktivno poslušanje.
6. Dobro razvite življenjske veščine. Zmožnost spopadanja z vsakodnevnimi mejami in posledicami lastnega vedenja z odgovornostjo, prilagodljivostjo, fleksibilnostjo in osebno integriteto.
7. Dobro razvite veščine odločanja in presojanja. Imeti modrost oceniti situacijo, upoštevajoč ustrezne vrednote.
Mladostniki, ki imajo slabo razvite naštete veščine, predstavljajo ogroženo skupino mladostnikov, pri katerih je povečana verjetnost za: slab učni uspeh, zlorabo drog, prehitre in nepremišljene spolne odnose ali celo najstniško nosečnost, samomor, delinkventno vedenje. Pri mladostnikih, ki imajo dobro razvitih »sedem veličastnih veščin«, pa je verjetnost, da bi se zatekali k tveganim oblikam vedenja, bistveno manjša.
Mag. Jani Prgić
vodi Center MI in je mediator, NLP trener in NLP coach. Usposabljanje za trenerja NLP je zaključil v Veliki Britaniji in je član mednarodne zveze INLPTA. Zaključil je tudi usposabljanje s področja uporabe NLP v terapevtske namene ter ima licenco za usposabljanje iz tehnike Memory Re-Solution za delo na časovni črti (Time Line). Uporabo NLP v terapevtske in svetovalne namene pa je nadgradil tudi z usposabljanjem za kliničnega hipnoterapevta. Deluje na področju mediacije in pozitivne discipline po načelih adlerjanske psihoterapije, kjer je dosegel stopnjo CPDT, Certified Positive Discipline Trainer. Zaključil je usposabljanje iz realitetne terapije (William Glasser Institute). Zaradi želje po interdisciplinarnem povezovanju različnih pristopov in veščin za delo z ljudmi je mag. Jani Prgić formalno izobrazbo po zaključenem študiju slovenskega jezika in književnosti nadaljeval še na Fakulteti za socialno delo, smer socialno delo z mladimi, obe formalni univerzitetni izobrazbi pa je nadgradil s podiplomskim študijem socialne pedagogike, kjer je magistriral iz šolske in vrstniške mediacije. Izvaja izobraževanja ter skupinska in individualna svetovanja, coaching ter mediacijo. Vodi delavnice na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije ter na mnogih osnovnih in srednjih šolah po Sloveniji. Danes je že zelo poznan njegov program Življenje nad črto.

LAS za preprečevanje zasvojenosti Škofja Loka